Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

O nas

Biuro Gospodarczo-Logistyczne (BGL) jest jednostką organizacyjną administracji ogólnouniwersyteckiej, podlegającą kanclerzowi.

Realizacja zadań należących do BGL odbywa się poprzez sekcje i stanowiska pracy wchodzące w skład struktury BGL:

  1. Do podstawowych zadań Sekcji Straż Uniwersytetu Warszawskiego należy:
    1. ochrona majątku i mienia Uczelni;
    2. kontrola zabezpieczenia budynków;
    3. kontrola dostępu dla pojazdów wjeżdżających na teren centralny i kampusu „Ochota”, prowadzenie rejestru przepustek;
    4. zapewnienie bezpieczeństwa i porządku podczas imprez organizowanych przez władze Uczelni i organizacje studenckie;
    5. zabezpieczenie majątku Uczelni w przypadku włamania lub kradzieży;
    6. monitorowanie elektronicznych systemów ochrony obiektów;
    7. współpraca z inspektoratem BHP i PPoż., policją oraz firmami instalującymi i  konserwującymi systemy alarmowe.
  2. Do podstawowych zadań Sekcji Obsługi Terenu Centralnego należy:
    1. utrzymanie porządku na terenie centralnym;
    2. nadzór nad wywozem nieczystości;
    3. obsługa porządkowa imprez i uroczystości organizowanych przez władze Uczelni oraz organizacje studenckie;
    4. świadczenie usług transportowych dla jednostek administracji centralnej.
  3. Do podstawowych zadań Sekcji Obsługi Kampusu Ochota należy:
    1. utrzymanie porządku na terenie Kampusu Ochota;
    2. nadzór nad wywozem nieczystości;
    3. obsługa porządkowa imprez i uroczystości organizowanych przez władze Uczelni oraz organizacje studenckie.
  4. Do podstawowych zadań kierowników obiektów dydaktycznych należy:
    1. organizacja i nadzór pracy podległych pracowników obsługi budynków;
    2. utrzymanie porządku i zapewnienie bezpieczeństwa w obsługiwanych obiektach i przyległym terenie zewnętrznym;
    3. nadzór nad powierzonym majątkiem Uczelni;
    4. optymalizacja i kontrola kosztów utrzymania budynków;
    5. zapewnienie właściwych warunków pracy studentom i pracownikom Uczelni;
    6. kalkulacja kosztów związana z wynajmem sal dydaktycznych dla jednostek organizacyjnych Uczelni oraz podmiotów zewnętrznych;
    7. współpraca z organizatorami konferencji oraz imprez zaakceptowanych przez władze Uczelni;
    8. prowadzenie Książki Obiektów Budowlanych z upoważnienia kanclerza ds. technicznych;
    9. zlecanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego budynków;
    10. współpraca z Biurem Technicznym w zakresie: zgłaszania usterek, wnioskowania o wykonanie remontów, organizowania miejsca pracy dla wykonawców remontów.
  5. Do podstawowych zadań Sekcji Umów, Nieruchomości i Administracji Budynków Mieszkalnych należy:
    1. przygotowywanie i prowadzenie umów najmu, użyczenia i dzierżawy oraz nadzór nad ich właściwą realizacją;
    2. wystawianie faktur za czynsz, media, wywóz nieczystości itp.;
    3. kontrola terminów płatności i monitowanie dłużników;
    4. współpraca z najemcami;
    5. obsługa budynków i najemców lokali mieszkalnych;
    6. sporządzanie umów na konserwację instalacji i urządzeń znajdujących się w budynkach obsługiwanych przez BGL;
    7. prowadzenie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych na dostawę towarów i usług dla BGL i jednostek organizacyjnych administracji ogólnouniwersyteckiej;
    8. współpraca z Działem Zamówień Publicznych w przygotowywaniu przetargów ogólnouniwersyteckich;
    9. prowadzenie umów na dostawy i usługi zawarte w wyniku postępowań prowadzonych przez Dział Zamówień Publicznych;
    10. monitoring umów prowadzonych przez BGL.
  6. Do podstawowych zadań Sekcji Księgowości należy:
    1. prowadzenie rejestrów i rozliczanie faktur gotówkowych i przelewowych z tytułu zakupów realizowanych dla jednostek administracji ogólnouniwersyteckiej;
    2. prowadzenie ewidencji rozliczeń za zużyte media budynkach zarządzanych przez BGL;
    3. wystawianie obciążeń na inne jednostki organizacyjne Uczelni;
    4. sporządzanie umów cywilno-prawnych w ramach prac zleconych przez BGL.
  7. Do podstawowych zadań Sekcji Technik Audiowizualnych należy:
    1. obsługa audiowizualna zajęć dydaktycznych, uroczystości i konferencji organizowanych w budynkach obsługiwanych przez BGL;
    2. obsługa i konserwacja sprzętu audiowizualnego;
    3. prowadzenie wypożyczalni sprzętu audiowizualnego dla jednostek Uczelni i organizacji studenckich;
    4. wnioskowanie o zakup lub naprawę sprzętu.
  8. Do podstawowych zadań Sekcji Zieleni należy:
    1. konserwacja terenów zielonych;
    2. zakładanie nowych terenów zielonych;
    3. produkcja roślin rabatowych;
    4. zapewnienie i pielęgnacja roślin ozdobnych w pomieszczeniach reprezentacyjnych;
    5. współpraca ze służbami miejskimi odpowiedzialnymi za konserwację zieleni;
    6. opieka nad grobami Rektorów Uniwersytetu Warszawskiego.
  9. Do podstawowych zadań Sekcji Zaopatrzenia należy:
    1. realizacja zamówień na materiały, urządzenia, wyposażenie biur dla jednostek administracji ogólnouczelnianej;
    2. zakup i dystrybucja biletów komunikacji miejskiej;
    3. prowadzenie magazynu druków i dyplomów studenckich, monitorowanie zapotrzebowania na ww. artykuły;
    4. sporządzanie cenników prania i naprawy odzieży ochronnej.